L'oficina d'atenció ciutadana de l'ajuntament de Ribes de Freser canvia de seu

El servei estarà disponible a la planta baixa del consistori en un parell de setmanes

per Redacció

Arreu

Aspecte actual de la nova seu de l'oficina d'atenció ciutadana de Ribes de Freser
Aspecte actual de la nova seu de l'oficina d'atenció ciutadana de Ribes de Freser | Laura Segur

L’oficina d’atenció ciutadana de l’ajuntament de Ribes de Freser canviarà de seu ben aviat. L’equip de govern ha decidit ubicar aquest servei a la planta baixa de la casa de la vila. La voluntat és augmentar la comoditat dels veïns alhora de realitzar la majoria de tràmits. Ara mateix, les gestions s’han d’efectuar a la segona planta de l’edifici.

L’adequació de l’espai, que havia estat l’oficina de turisme en el passat, suposa una inversió de 12.000 euros, finançats amb recursos propis.L’actuació permetrà reordenar altres espais i serveis existents.

L'alcalde, Marc Prat, ha explicat que «hi haurà un mostrador, on hi haurà les persones que realitzen l'atenció ciutadana en primera instància, i després, el personal de comptabilitat. Si algú ha de realitzar un tràmit que va més enllà, com reunir-se amb l'arquitecte municipal, se'l derivarà fins a la zona on correspongui».

L’ajuntament de Ribes de Freser preveu que la nova seu de l’oficina d’atenció ciutadana estarà disponible en un termini d’un parell o tres de setmanes.