El Gallinero Moto Fest continua consolidant-se
La quarta edició amplia el radi de visitants

El quart Moto Fest continua ampliant fronteres i segueix en la línia de ser de les principals concentracions de motos a nivell espanyol. Així ho destaca el director del festival, Emanuele Persanti ‘Gallo’ qui a més destaca que en aquesta edició ha vingut “gent d’Alacant i Madrid”. Aquest cap de setmana han celebrat a Ribes de Freser el festival de motor i música més gamberro amb activitats que s’han dut a terme de manera ininterrompuda durant tots els dies de programació: “Hem aconseguit crear una festa on tant el públic amant de les fotos i el públic en general poden venir a gaudir d’un cap de setmana d’un festival diferent als altres que són bastant típics, aquí no es para, aquí véns i gaudeixes de veritat”. Aquest any celebren que han augmentat el radi de procedència de les persones que venen atretes per aquesta proposta singular i amb personalitat. “Som de les primeres concentracions de motos, a nivell de quantitat i d’importància, aquesta és la projecció i nosaltres volem arribar més”. Des de divendres i fins diumenge Ribes de Freser ha rugit amb els motors, però també amb activitats gamberres de matxacar cotxes, justes a dues rodes o tirs amb destral.
