Joan Puigcercós i Marta Pascal als mítings finals de campanya al Ripollès

Política

El Ripollès, igual que tot Catalunya, encara la recta final de campanya pel referèndum de l'1 d'octubre. Els partits i entitats sobiranistes han organitzat diversos actes centrats, sobretot, en convèncer als indecisos perquè vagin a votar en el referèndum i també fer campanya a favor de la Sí. Els mítings finals se centraran a la capital, a Ripoll, i estan organitzats per Esquerra Republicana de Catalunya i el PDeCAT.

En el cas dels republicans, l'acte final se celebrarà avui a partir de les 17.00 hores, a la plaça de La Lira. S'iniciarà amb jocs i activitats infantils oberts a tothom i finalitzarà a les 18.30 hores amb un "Col·loqui Pel Sí", protagonitzat per Joan Puigcercós, expresident d'ERC i la diputada d'ERC al Congrés, Teresa Jordà. Per part del PDeCAT, serà a la sala Eudald Graells, a les 20.00 hores i comptarà amb la coordinadora general del Partit, Marta Pascal; el diputat i alcalde, Jordi Munell i el president local del partit, Joaquim Colomer.

Dos actes que se sumen al reguitzell de propostes dels partidaris a l'autodeterminació que s'han anat esdevenint al llarg d'aquestes últimes dues setmanes a la comarca.