L'ajuntament de Ripoll rep queixes veïnals pel tancament d'una oficina bancària al barri més poblat de la vila

Arreu

Sembla que l’oficina de Caixabank al barri de la carretera de Barcelona, el més poblat de Ripoll, té els dies contats. L’ajuntament ripollès, que ha rebut més de 50 queixes veïnals al respecte, ha enviat un requeriment a l’entitat bancària on li demana que reconsideri la decisió. Així s’ha decidit en la última junta de govern local. El consistori argumenta que el barri de la carretera de Barcelona és el més poblat de Ripoll cosa que justifica sobradament l’existència d’aquesta sucursal. En aquest sentit, se suposa que té molts clients. A més, evita que la gent gran s’hagi de desplaçar a l’altre oficina de l’entitat, situada al Barri Vell, a un quilòmetre de distància. El requeriment s’ha enviat al president i al delegat territorial de Caixabank.